Ladies night

Igår hade vi tjejmiddag här hos mig. Mahsa blev såklart inbjuden gillar verkligen min nya roomie :) Eftersom Lia är i stan från huvudstaden bjöds hon också in och jag och Ranya bestämde ju i veckan att vi ville laga middag ihop.
Vid halv 7 väntade jag på Ranya för att vi skulle gå och inhandla det sista och hon dök upp precis lagom innan jag bestämt mig för att handla utan henne ;) Ikväll blir det taco tänkte jag jag hade lagat efterrätten redan innan en kladdkaka med mörk, vit choklad och lite kokosflingor i smeten för att få den lite saftigare :) Bon apetite ladies ;)

Smyger på min gäster med kamera i högsta hugg hehe ;)







Bacardi + proviva jordgubb = daiquiri :D





Lia erkänner att mojiton faktiskt var rikigt god, I am a good bartender after all ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0