Bye bye Stockholm (4 now)

Igår var det en massa Tbane åk. Vaknade och begav mig mot Kristineberg där jag och 4 andra från klassen fått i uppgift att komma med ett förslag på ny inredning :), kastade mig sedan iväg mot Fridhemsplan insåg att jag inte kommer hinna och lämna väskan jag släppade på så åkte in till T centralen för att lämna Hennas nycklar, kastade mig vidare till Östermalm för att säga hejdå till sötnosen Jesika och sedan vidare till Junggrens för lite sushi med Noussa och Antonio, kastade mig mot Fridhemsplan för att hämta mat och sedan iväg mot Kärrtorp för middag med Henna hahha.

Idag var det bye bye Stockholm iaf 4 now.

Back to life

Gårdagen var hemsk men idag mår jag så mycket bättre. Fredagen började bra men slutade mindre bra. Igår var det dessutom Inés 30 års fest vilket var super nice :) Åkte dock hem tidigt eftersom det är läskigt att gå här i Kärrtorp på natten med alla skogspartier och inget folk. Idag chillar Henna och jag med att dra till Ann Margret och hämta brev och sedan träna på SATS :) Finally!

Sista skoldagen

En glad och sorglig idag är det då dags för sista skoldagen. Tänk att det redan gått 6 månader sedan jag flyttade hit. Tiden har gått så snabbt och jag känner att jag och Stockholm behöver umgås mycket mer, vi är inte helt klara ännu. Så be continue planen är ju att flytta tillbaka iaf. Dags och göra sig lite fin, får ta en klänning med lite bbq sås hahah men såg inte de förrän nu och jag har ju inte så mycket kläder här nu när jag flyttat och mamma tagit med min 23 kgs stora väska ner söderut. I lands prob ;)

Kärrtorp

Ännu en flytt idag, börjar bli van nu hahha ;) Är i Kärrtorp hon kära Henna nu :) vad gjordes dag då? Vi städade och fixade efter utställningen som faktiskt gick bättre än väntat. Men önskar att älskling och hela la familia kunde vara där men nu fick mamita komma och representa :) NU är det dags för lite förfesta ;) Mama Africa väntar wop wop!

En dag med Noussa

vakna upp kring 10 blev en sen kväll igår med en massa tvspels spelande hahah Noussa o jag är addicted ;)
en runda på stan Noussa shoppar lite och jag passar på och fixa grejer till slututställningen. Sen fixade vi världens godaste middag och nu blir det godis och mer tvspel ;D
En underbar afton so far!

Syrran kommer hem

från Moskva och detta firas med lite middag så jag har lagat en broccolipaj med kräft/mosarella sallad kom hem nu kära du jag är hungrig haha :D

Kö kö kö

Alla handledare är upptagna men vi besvarar ditt samtal så fort vi kan.
Väntetiden var 22 min men hey we pass that :P
Still waiting...

Bye bye Liljeholmen

Usch så tråkigt och framför allt sorgligt det var att flytta från Liljeholmen :(

Flytt på G

Här det flyttas det minsann hejdå Liljeholmen :( o hej hej Lilla Essingen. Imorgon lämnar vi nycklarna. Kommar att sakna Henna penna :(

Gårdagens häng

Henna och jag passade på oatt umgås en massa igår nu innan flytten. En lång promenad på Liljeholmen, lite mat ute på trädgårdsplätten, fotboll Milans vs Roma och Milan vann allt så underbart :D och kvällen avslutade med filmen Paranormal activity 2 fy fan vad rädd jag blev, lämnade lampan tänd och hade älskling online på Skype känner mig alltid trygg med honom :)

Vackra Henna

 

Mat ute i solskenet

Moi


Sorgligt men sant/Milan vs Roma

Festen igår slutade mest med att jag och Henna var lite små deppiga. Man insåg att shit nu ska vi snat flytta isär så sorgligt :( Dock slapp vi vakna upp i ett hus av kaos då Linnea har städat allt! TACK LINNEA :)

Idag blir det Milan vs Roma och Milan måste vinna för att få segern eller ja egenligen räcker det med X men klart de ska vinna det handlar ju om heder och jag hoppas på Zlatan som målhjälte!





Sol = grillning

Tvätten är klar gick upp vid 7 på min lediga dag för att hinna med dagens aktiviteter. Frukost inhandlades, kylen är laddad med cider och läsk till utblandningen av sangrian hahah. Hoppas på en riktigt nice grillkväll idag :)
Nu ska jag iväg till gymmet och köra ett hårt pass!

Ps. yes det är sol :D

Kungsträdgården goes Japan

Gud så vackert det är i Kungsträdgården var där med Lia och hennes polare Josephine för och se de fina körsbärsträder och det var verkligen vackert! Hela parken var Japan influerat, Geisha uppträdande där de vackra kimonos visades upp helt fantastiska, mangamöten pågick och samtidigt som det samlades in pengar till stackarna i Japan som fått lida från det att tsunamin slog till - till strike 2 med ett kärnkraftverk som kollapsar totalt. Men allt detta kändes långt bort när man såg de vackra körsbärsträden som också blommor på andra sidan världen i just Japan.

 



Let it be a good day :)

Trots festiligheter igår är jag så pigg! :) Helt underbart, ska göra lite små ärende och sedan är det sola som står på schemat och en liten snabb fika med Kimo måste lämna lite brev till honom. Vad som hände igår? Hahah har alltid kul med Henna ska bli tråkigt när vi inte ska bo ihop längre :( Men vi ska avsluta det hela med en fest.

Lite bilder från igår



Världens bästa roomie Henna :)


Henna och jag

It´s time again

Henna o jag sitter här med äppelmust/vin och njuter i vårt lyckorus ikväll är det klubben Mama Africa som gäller :)

Things to do

  • swt time med älskling ett måste
  • tvätta
  • läxan till Ullix lektion
  • Packa upp
  • kolla om liljeholmens centrum är öppen
  • skicka CV
  • säkert en massa annat jag glömt som jag ska försöka komma på hahah

Hemma!

Äntligen tillbaka i Stockholm :D Nu blir det häng med Henna och en massa onyttigheter ops we did it again

Supertrött

OMG vilken stressig dag, sista dan på praktiken och jag var som en zombie sjukt trött av en anledning inte end kaffe kunde hålla mig vaken. Nyss hem kommer från bion såg Scream 4 med Henna bättre än väntat och vi skrek skrattade och blev skit skraja nice nice. Nu blir det lite kärleksprat med sötnos. Godnatt.

Cupcake done

Glömde ju att publicera det förra inlägget hahah så världens snabbaste cupcake is made. Henna fick sin cupcake som en liten snack efter sitt träningspass ;) yes I am a bad influence! Sorry.




 


Godmorgon!

En ny dag men nya utmaningar like like :)



RSS 2.0