Halloween

Efter sopptippen igår möte Alia och jag upp Mahsa för lite Halloween shopping. Vi begab oss till Buttericks som 1000 andra och trängdes i deras lilla butik. Ibbe kör ju club Living idag så vi blev lite inspirerade ;)

Halloween prep

Alia och Mahsa


Det var inte så många utklädda folk är så tråkga ibland. Men nice musik, hade lite högre förväntngar på bandet men det var helt ok. Dansade en massa men jag var helt slut efter hela dagens äventyr så var väl inte lika energisk på dansgolvet som jag brukar och började sakna min älskling mitt i allt :( men snart snart kommer han, can´t wait!!!

At club Living

Alia och och en trött Shub

 

jag och Mahsa

 

Mahsa haha så sjukt läskig hon var!


 

Seydi Mandoza med Solid foundaton band




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0