från inpackning till uppackning

oj oj vad jag är sliten efter en weekend i underbara Berlin! Hade inte sovit sen igår klockan 10 då vi dessför innan enbart sovit i 5 timmar. Vi festade genom hela natten och sedan bar det direkt till flygplatsen, jag har ju en del erfarenheter av att märliga ting händer när jag ska resa som inställda tåg, hamna på fel buss osv. Denna gången litade jag mer på två främlingar än på mig själv, dessutom två fulla främlingar ska jag tilllägga. Åkte åt helt fel håll med tunnelbanan och hamnade åt helvete men allt löste ju sig såklart. Ska ta tag i upppackningen nu då inpackning av hår och en kropps kurernade redan avklrarats med en lång dusch samt 3 timmars sömn. Slänger upp lite bilder av underbara Berlin senare i veckan tänkte jag, så håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0