Konsten att slappna av

Alia och jag bestämde oss lite spontant att hyra dressincyklar utanför Björnstorp. Semstern har börjat och det är dags att lära sig konsten att slappna av. Efter skratt och en massa tjejprat var det dags för en liten fika och vi begav oss in mot Veberöd och satte och ner för en fika. Då upptäcker jag att min telefon inte är där jag lagt den. Har givetvis tappat bort den - no surprise iofs men ändå så sorgligt har ju en massa fina sms jag fått från älskling på den så det var ju lite sad men men får se om den hittar tillbaka eller inte. Vi fortsatte cyka och letade lite då och då stannade för att plocka körsbär och grillades halvt av den härligt varma solen :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0