Oplanerat häng

Dagen började på et ganska dåligt sätt, förkyldningen kickade in igen och jag hade helst bara velat ligga i sängen och vilat men icke. Blen skulle tvättas och sedan köras till bilprovningen. På väg till bilpovningen börjar bilen givetvis krångla och det är ett mirakel att vi ens kommer fram. Bilen blirgivetvis inte godkänd men det känns bra att veta vad felet är iaf. Sen vandrade vi runt hamnade på botaniska trädgården och sedan hamnade vi vid skisserasnas museeum dt jag gärna hade velat gå in men Kunle som skippat frukosten var hungrig så det var dags för mat. Vi körde lite thaimat det är aldrig fel ju ;) Sen blev det oväntad shopping en nice dag med oplanerat häng. Fick äntligen köpa en kimono som jag velat ha hur länge som helt :D  yeah min julklapp till mig själv! Och goda nyheter är att Gozie och Inés firar nyår med Kunle och mig :D

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0