Crayfishparty with Indian spice

Igår blev det myskväll hos Alia. Jag Eyllin Shub fixade lite och sedan joinade även Goli. Det blev en riktigt trevlig kväll med underbart god mat skratt, matkoma och sedan avslappning haha det var nog nära att alla somnade i sofforna ett tag ;) Sen vandrade jag och Goli hem i skenet av stjärnorna på natthimlem som sällskap.

Det tog sin tid och fixa maten men det var värt att all väntan :)




Shubs kräftor med hemliga ingredienser, han vägrar ju att avslöja sin kryddhemligheter för oss andra :P
Även äggen fick en kummin och chiliolija över sig mums! Rajta vid sidan om med ekologiska grönsaker :)




"Syskonparet"




Matkoma




Alia och jag





Goli, Eyllin, Alia och jag

 

Avslappning pågår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0