10gruppen+Skeppshult = sant

Idag var det redovisning gick bra *puh* och därefter fick vi en ny uppgift av Ullix. Som handlar om att skapa en kampanj, vi ska skapa en model i 1:10 skala, skiss i perspektivformat, skyltfönser, utforma annonser till själva kampanjer osv. Stor uppgift yes yes! Jag, Johanna och Karin jobbar ihop med denna uppgiften och det gick såååååå segt först men sen kom vi igång och då gick det snabbt! Bra arbetskamrater måste jag säga, lucky me :)

En runda på 10 gruppen för mer inspiration



Träffade Lia efter att snabbt ha kommit hem kastat på mig på mig en kavaj och lite snyggare skor med klack. Vi skulle precis sätta oss på uteserveringen då de ska stänga blir lite takeaway mat o dryck och sen satte vi oss vid Vinteviken och pratade supermysigt :) Nu är jag hemma och väntar på att födelsedagsbarnet ska kolla online nämnligen min älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0